rejestr zamówień poza ustawa

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
mk.mika
Posty: 2
Rejestracja: 18 lip 2007, 13:59

Post autor: mk.mika » 18 lip 2007, 14:21

od niedawna zajmuje się zamówieniami publicznymi, i mam pytanie: czy zamówienia które realizowane są poza ustawą powinny mieć swój rejestr? moim zdaniem powinien być bo przecież z czegoś informacje powinnam czerpać czy aby zamówienie obecne nie przekracza progu skoro np wcześniej juz takie zamówienia były.prosze wyprowadzcie mnie z błędu albo powiedzcie coś mądrego bo nie wiem co odpoiwiedzieć pracodawcy.
Pozdrawiam

PiotrW
Posty: 2197
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 19 lip 2007, 7:39

Chyba każde udzielone zamówienie, niezależnie czy w ramach ustawy czy poza nią musi być u zamawiającego jakoś zarejestrowane, żeby było wiadomo kiedy w ogóle do niego doszło. Forma prowadzenia tego zestawienia zależy od zamawiającego i od jego procedur wewnętrznych. W takim rejestrze można oczywiście zapisać szacunkową wartość zamówienia od której zależy czy ustawę Prawo zamówień publicznych trzeba zastosować czy nie. W każdym razie żeby tego się dowiedzieć trzeba oszacować wartość zgodnie z zasadami określonymi w ustawie w artykułach 32- 35.

ODPOWIEDZ