Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
anian6
- Posty: 14
- Rejestracja: 22 lut 2007, 10:32
Post
autor: anian6 » 02 lip 2007, 15:06
Przetarg, który ogłosiliśmy w BZP według tych zmian, który weszły w życie 11 czerwca 2007, został unieważniony. Przeglądałam przed chwilą formularze z BZP, ale nie znalałam tam odpowiedniego do zapisów o unieważnieniu. Gdzie wobec tego mam umieścić te informacje?
anian6
-
PiotrW
- Posty: 2197
- Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58
Post
autor: PiotrW » 03 lip 2007, 8:01
Nie ma formularza ogłoszenia o unieważnieniu postępowania. Prawo zamówień publicznych nie wymaga nawet aby umieszczać na swojej stronie internetowej i tablicy ogłoszeń informacji o unieważnieniu. Trzeba tylko powiadomić wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia lub jeśli unieważnienie nastąpiło po terminie składania ofert – wykonawców, którzy złożyli oferty.
PiotrW