unieważnienie postępowania

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
anian6
Posty: 14
Rejestracja: 22 lut 2007, 10:32

Post autor: anian6 » 02 lip 2007, 15:06

Przetarg, który ogłosiliśmy w BZP według tych zmian, który weszły w życie 11 czerwca 2007, został unieważniony. Przeglądałam przed chwilą formularze z BZP, ale nie znalałam tam odpowiedniego do zapisów o unieważnieniu. Gdzie wobec tego mam umieścić te informacje?

PiotrW
Posty: 2197
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 03 lip 2007, 8:01

Nie ma formularza ogłoszenia o unieważnieniu postępowania. Prawo zamówień publicznych nie wymaga nawet aby umieszczać na swojej stronie internetowej i tablicy ogłoszeń informacji o unieważnieniu. Trzeba tylko powiadomić wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia lub jeśli unieważnienie nastąpiło po terminie składania ofert – wykonawców, którzy złożyli oferty.

ODPOWIEDZ