ocena dokumentów w PN

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
rysia_1985
Posty: 89
Rejestracja: 10 cze 2010, 14:23

Post autor: rysia_1985 » 05 mar 2012, 14:31

Witam...
mam pytanko - jak podejść do takich tematów jak:
1) przedstawione referencje (kserokopia) nie posiadają zapisu za zgodność z oryginałem,
2) w przedstawionych referencjach brak kwoty wykonanych robót, ale potwierdzają, że roboty są ok,
3) przedstawiona w referencjach kwota jest różna od tej, którą wykonawca wpisał w wykazie robót (obie kwoty spełniają wymagania Zamawiającego)???

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 05 mar 2012, 14:37

1. do uzupełnienia
2. jest ok
3. wyjaśnić

efigy007
Posty: 767
Rejestracja: 11 maja 2011, 10:47

Post autor: efigy007 » 05 mar 2012, 14:53

jw.
dodam jeszcze, że referencje powinny potwierdzać należyte wykonanie.

rysia_1985
Posty: 89
Rejestracja: 10 cze 2010, 14:23

Post autor: rysia_1985 » 05 mar 2012, 15:56

dziękuję za pomoc...

rysia_1985
Posty: 89
Rejestracja: 10 cze 2010, 14:23

Post autor: rysia_1985 » 05 mar 2012, 16:03

Jeśli chodzi o punkt 1 to jest to firma, która nie wygra postępowania. czy w związku z tym również powinnam wnosić o uzupełnienie??

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 05 mar 2012, 21:27

tak, powinnaś niezależnie czy wygra czy też nie.

rysia_1985
Posty: 89
Rejestracja: 10 cze 2010, 14:23

Post autor: rysia_1985 » 06 mar 2012, 7:39

dobrze, tak zrobię, już napisałam pisemko... :) dziękuję i pozdrawiam...

ODPOWIEDZ