Pomocy Niech Ktoś To Wyjaśni !!!

Ustawa Prawo zamówień publicznych i jej interpretacja. Praktyczne problemy ze stosowaniem ustawy przy prowadzeniu postępowania o zamówienia publiczne
maverick
Posty: 3
Rejestracja: 10 maja 2007, 15:10

Post autor: maverick » 21 maja 2007, 10:06

PROSZE NIECH KTOS ROZWIĄZE TEN PROBLEM !!!!
osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą. Firma specjalizuje się w przeprowadzaniu szkoleń różnego typu.
Złożyłem ofertę na przeprowadzenie szkolenia organizowanego przez biuro pracy. Jestem firmą, która powstała niedawno, więc jako firma nie prowadziłem jeszcze szkoleń, ale jako osoba fizyczna prowadziłem szkolenia zlecane przez inne firmy. Jestem nauczycielem w szkole średniej oraz wykładowcą w szkole policealnej już od kilku lat prowadząc zajęcia z przedmiotów informatycznych<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>[/FONT][/COLOR]

Biuro Pracy w swej ofercie żąda przeprowadzenia minimum 2 szkoleń z podobnego zakresu powołując się na Art 22 pkt 1-3 ( jako wykazanie wymaganej wiedzy i doświadczenia) Ustawy o zamówieniach publicznych ( OŚWIADCZENIE BRZMIAŁAO CYT.. „POSIADAM WYMAGANĄ WIĘDZĘ I DOŚWIADCZENIE TJ. PRZEPROWADZIŁEM 2 SZKOLENIA …”)



W przetargu w wymaganej przez Urząd Pracy tabeli wpisałem liczbę szkoleń 0 i dołączyłem dodatkowe dokumenty potwierdzające, iż jako osoba fizyczna przeprowadziłem 2 kursy oraz dokumenty potwierdzające moją wiedze i doświadczenie nabyte w dziedzinie nauczania, opis szkoł, w których wykładam, dyplomy ukończenia 3 wyższych uczelni

Jednak Urząd Pracy wykluczył moją ofertę powołując sie na brak wiedzy ! i doświadczenia
Czy mają do tego prawo


Niestety Protest został odrzucony, a w odrzuceniu powołano się na wykładnię zawartą w komentarzu,,prawo zamówień publicznych z 2006 r