Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
agnieszka15
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 paź 2011, 17:19
Post
autor: agnieszka15 » 05 gru 2011, 13:36
Witam właśnie zabieram się do wypełnienia protokołu na przetarg na obiady, który był podzielony na 11 zadań i mam pytanie dotyczące pkt. 2 Przedmiot zamówienia pkt. 2 Wartość - mam podać dla poszczególnej części - zadania czy jako całości wartości zamówienia całego zadania?? Pozdrawiam
agnieszka15
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 05 gru 2011, 13:39
W tym punkcie wpisujesz wartość łączną poszczególnych części.
Janusz
-
agnieszka15
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 paź 2011, 17:19
Post
autor: agnieszka15 » 05 gru 2011, 19:01
Może to zabrzmi głupio, ale wolę się upewnić czy chodzi o łączną wartość całego przetargu rozpisanego na te 11 zadań dobrze rozumiem??
agnieszka15
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 05 gru 2011, 19:02
A jak szacowałaś wartość zamówienia?
Janusz
-
agnieszka15
- Posty: 52
- Rejestracja: 26 paź 2011, 17:19
Post
autor: agnieszka15 » 05 gru 2011, 22:00
Wartość zamówienia mam oszacowaną dla całości przetargu, ale ułożyłam sobie w Excelu taką tabelkę proporcjonalną do każdego zadania i jak podawałam informację o wyborze to podawałam wartość zamówienia poszczególnego na każde zadanie a nie jako całość, natomiast na otwarciu ofert podana została kwota oszacowana w całości na wszystkie zadania jaką dysponujemy. a teraz troszkę się zgubiłam jak mam podać w protokole tak samo jak publikowałam ogłoszenie o zamówieniu do każdego zadania czy tylko kwotę na całość?? Pozdrawiam
agnieszka15
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 05 gru 2011, 22:39
agnieszka15 pisze:Może to zabrzmi głupio, ale wolę się upewnić czy chodzi o łączną wartość całego przetargu rozpisanego na te 11 zadań dobrze rozumiem??
Tak.
Janusz