Gwarancja na sprzęt

Wszystkie zagadnienia związane ze stworzeniem poprawnej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - omówienie SIWZ
mandarek
Posty: 1
Rejestracja: 08 sie 2011, 13:17

Post autor: mandarek » 08 sie 2011, 13:21

witam

Przetarg na sprzęt komputerowy
Typowy zapis co do gwarancji:

"3 lata na miejscu u klienta
Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego"

Kilka pytań:
1. Czy dobrze rozumiem ten zapis. Ja jako wykonawca muszę do końca następnego dnia po zgłoszeniu uszkodzenia naprawić awarię w siedzibie zamawiającego. Nieważne, że to na drugim końcu kraju.
A co w przypadku gdy nie dą się naprawić na miejscu (uszkodzenie np. płyty glownej itp.)
Czy mogę w takim wypadku jedynie wezwać kuriera i odesłać uszkodzony sprzęt do mnie lub do centralnego serwisu?
Czy może moge jak mam wykupioną gwarancję on-site wezwać serwis producenta do siedziby zamawiajacego.

2. W ramy gwarancji wchodzi jedynie uszkodzenie sprzetowe, a nie uszkodz. oprogramowania np. awaria Windowsa?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 09 sie 2011, 11:55

Te pytania lepiej skierować do samego Zamawiającego.

ODPOWIEDZ