Dokumenty dla konsorcjum

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
chrupka
Posty: 91
Rejestracja: 18 maja 2010, 12:24

Post autor: chrupka » 06 lip 2011, 11:37

Jakich dokumentów należy żądać od każdego z konsorcjantów osobno, a jakich dokumentów łącznie dla konsorcjum? Najbardziej zależy nam na wskazaniu właściwej podstawy prawnej w odniesieniu do powyższego zakresu.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 06 lip 2011, 12:13

co do zasady osobno:
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a przypadku osób fizycznych oświadczenie wymienione
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.

- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, (raczej też)

chrupka
Posty: 91
Rejestracja: 18 maja 2010, 12:24

Post autor: chrupka » 06 lip 2011, 12:34

mamy dylemat jak postąpić w sprawie zezwolenia - jeden z konsorcjantów je posiada drugi nie

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 06 lip 2011, 13:27

No i właśnie tu często jest problem, ja bym jednak wymagał od każdego wykonawcy.

HouseKloc
Posty: 53
Rejestracja: 11 mar 2011, 22:05

Post autor: HouseKloc » 06 lip 2011, 14:34

Ja uważam że to zalezy od przedmiotu zamówienia.
jeżeli część przedmiotu zamowienia można wykonaywac bez posiadania licencji to sądzę że może ją przedstawić jeden z Wykonawców, np. wywożenie odpadów połączone z utrzymaniem trawników.
na jedno jest potrzebne zezwolenie czy tez licencja na drugie nie. w takiej sytuacji uważam że firma, która będzie utrzymywać trwaniki nie potrzebuje koncesji na wywóz odpadów...

ODPOWIEDZ