Witam! To jest mój pierwszy post, ponieważ nasza firma właśnie rozpoczęła uczestniczenie w przetargach. Wszystko jest nowe i trudne do ogarnięcia. Dlatego liczę na Państwa pomoc, jako osób, które od dłuższego czasu "w tym siedzą"
W opisach prawie każdego przetargu spotykam się z takim sformułowaniem:
"aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy"
Bardo proszę o wyjaśnienie o jakie dokumenty tu chodzi. Czy jest to odpis z KRK, czy jeszcze jakieś dodatkowe odpisy?