Eksploatacja

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
p_u_p_c
Posty: 19
Rejestracja: 28 kwie 2010, 8:52

Post autor: p_u_p_c » 11 mar 2011, 14:17

PN na mat. eksploatacyjne. Pojawiło się kilka problemów. Po 1 - na stronie nie pojawił się załącznik oświadczenia 24, który był wymagany do potwierdzenia spełniania warunków. Oczywiście kilku wykonawców napisało swoje oświadczenia w tym zakresie, ale niektórzy wezwani do uzupełnienia buntowali się, że nie było druku, to nie załączyli. Jak mniemam brak druku nie zwalnia ich z konieczności załączenia do oferty owego oświadczenia i wzywamy do uzupełnienia.
Drugi myk - w druczku oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (:/) dla ogółu większość z nich nie zauważyła, że na druczku widnieje rok 2010. Wezwałam do uzupełnienia na aktualny i.. cześć z nich przesłała ten sam druk) no prawie ten sam, bo zmienili datę o 1 dzień). Jak rozumiem - wykluczam?
W siwz co prawda nie zawarliśmy informacji, ze tabela z asortymentem musi zostać uzupełniona o nazwy tonera/tuszu, jednakże w załączniku pozostawiliśmy kolumnę pod tym tytułem z miejscem na nazwę. Co zrobić, jak w ofercie pozostała (kolumna) pusta?
Co zrobić z delikwentem, który w tejże nieszczęsnej kolumnie wpisał symbole oryginałów, a wg ceny oferuje zamienniki?
Jak rozwiązać kwestię braku info o tym, czy oferują zamiennik czy oryginał, albo z tabeli wg nazw oryginał, a z pozostałych załączników oraz ceny - zamiennik?
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 14:21 przez p_u_p_c, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ