proszę o pomoc!

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
zalef2
Posty: 10
Rejestracja: 16 lis 2010, 8:44

Post autor: zalef2 » 20 gru 2010, 12:59

Przeprowadzałem przetarg na usługę ubezpieczenia. W jednej z ofert są takie niejasności: oświadczenia są podpisane przez osobę nieupoważnioną, brak zezwolenia na prowadzenie działalności, brak potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokumentów KRS, brak pełnomocnictwa wystawionego przez członków zarządu wskazanych w KRS dla osoby która występowała w ich imieniu. Jeśli dobrze myślę to wszystkie te dokumenty można uzupełnić. Tylko, że została zmienmiona treść SIWZ, suma ubezpieczenia na jeden z przedmiotów była błednie podana w załączniku do SIWZ czyli formularzu ofertowym (w programie ubezpieczenia była dobrze podana) i dokonaliśmy zmiany ale Oferent nie uwzględnił tej zmiany i załączył pierwotny formularz ofertowy. Czy powinnem odrzucić ofertę?
z góry dziękuję za pomoc!

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 20 gru 2010, 16:16

Tak, wszystkie wymienione dok. są do uzupełnienia, jednak zmiana której nie uwzględnił wykonawca w ofercie może ją dyskwalifikować.

zalef2
Posty: 10
Rejestracja: 16 lis 2010, 8:44

Post autor: zalef2 » 21 gru 2010, 10:22

Dziękuję:) Jeszcze żeby się upewnić zapytam. W programie ubezpieczenia mieliśmy m.in. pozycję ubezpieczenie budynków na sumę 7 700 000,00 i następny punkt ubezpieczenie urządzeń na sumę 400 000,00. W formularzu ofertowym przez pomyłkę wpisaliśmy 7 300 000,00 i 200 000,00, zostalo to zauważone i zmieniliśmy na 7 700 000,00 i 400 000,00 jednak jeden z oferentów tego nie uwzględnił i złożył pierwotny formularz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 21 gru 2010, 10:29

Złożył ofertę niezgodną z SIWZ, błędne stawki ubezpieczenia.

zalef2
Posty: 10
Rejestracja: 16 lis 2010, 8:44

Post autor: zalef2 » 21 gru 2010, 10:55

Dziękuję i pozdrawiam:)

zalef2
Posty: 10
Rejestracja: 16 lis 2010, 8:44

Post autor: zalef2 » 21 gru 2010, 12:15

Przetarg odbył się na gminę wraz z jej jednostkami, a teraz jedna ze szkół powiedziała, że nie chce w to "wejść" i sami się ubezpieczą. Czy powinnem unieważnić przetarg? Szkoły nie da się już raczej przekonać, zakresu zamówienia chyba też nie mogę zmienić. Proszę o pomoc...

ODPOWIEDZ