Zmiana nazwy przedmiotu umowy na etapie zawierania umowy

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
Augustus
Posty: 42
Rejestracja: 28 lip 2009, 15:46

Post autor: Augustus » 17 gru 2010, 11:52

Wygraliśmy przetarg na dostawę urządzenia o nazwie A, jednak w wyniku sytuacji, która wystąpiła w naszej firmie musimy zaoferować ten produkt pod nazwą AB. Naszym zdaniem nie wpływa to na przedmiot zamówienia bo urządzenie będzie miało takie same (identyczne) parametry jak zaoferowane w przetargu, a jedyną zmianą będzie właśnie nazwa urządzenia. Zamawiający nie chce się jednak zgodzić na zapisanie w umowie tej zmiany gdyż uważa, że jest to inne urządzenie. Co robić w takiej sytuacji, nadmieniam, że nie ma w chwili obecnej możliwości zaoferowania tego urządzenia pod nazwą A.

motorola
Posty: 21
Rejestracja: 01 gru 2010, 11:01

Post autor: motorola » 20 gru 2010, 16:18

skoro dwa produkty sie roznia sie nazwa, to jednak jakas roznica musi byc. Sprawdzie na czym polega ta roznica i opiszcie to zamawiajacemu. Oni nie musza sie orientowac w symbolach i sprzecie, ale skoro symbol produktu jest nieco inny, to skad ta roznica sie bierze...

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 20 gru 2010, 16:21

Zamawiający ma rację, zaoferowaliście przedmiot A, a teraz chcecie dać AB.

ODPOWIEDZ