Oferty po terminie

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
Grażyna
Posty: 239
Rejestracja: 08 gru 2006, 13:13

Post autor: Grażyna » 06 lut 2007, 12:39

Czy zawiadamiać wykonawców, iż ich oferty wpłynęły po terminie do składania ofert?

Marko
Posty: 276
Rejestracja: 10 paź 2006, 11:38

Post autor: Marko » 06 lut 2007, 14:31

To jest taka niedookreślona sytuacja w ustawie. Ja zawiadamiam, aczkolwiek bieg terminu biegnie od otwarcia ofert bo wtedy Ci wykonawcy mogli powziąć wiadomość, że ich ofert nie ma.

PiotrW
Posty: 2197
Rejestracja: 21 sie 2006, 12:58

Post autor: PiotrW » 07 lut 2007, 14:27

Ja do tej pory miałem jeden taki przypadek, że oferta wpłynęła po terminie na skutek pomyłki kuriera. Nie powiadamiałem oficjalnie o tym wykonawcy, ponieważ sam dzwonił do mnie i dowiedział się co się stało. Protestu nie wnosił, a ja po prostu potem odesłałem mu ta ofertę.

ODPOWIEDZ