Pare spraw

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
bitter
Posty: 687
Rejestracja: 23 maja 2007, 10:15

Post autor: bitter » 03 lis 2010, 14:35

Proszę o poradę w niżej wymienionych przypadkach:

1/ Wykonawca, osoba fizyczna, złożył w/w oświadczenie podpisał i wpisał dane typu adres,tel, regon, nip, pesel - zgodnie ze wzorem, jednak w rubryce nazwisko i imię wykonawcy wpisał nazwę Firmy tj. np "Micro system" zamiast np Micro system Jan NOWAK albo sam Jan Nowak.

Do zaakceptowania? Czy wezwać do uzupełnienia?

2/ Wykonawca dołączył referencje, których nie poświadczył za zgodność, widnieje na nich tylko podpis. Do uzupełnienia?

3/ Wykonawca w wykazie robót wykazał, iż wykonał określoną prace- robotę budowlaną. Z załączonych referencji wynika, iż był podwykonawcą- ale referencją są wystawione dla niego. Tak to brzmi:
informujemy, iż firma xxxxx wykonała w latach 2008-2009 xxxxxxxxxx to i to dla tego i tego.
1/ dla tego i tego - oficjalny podwykonawca firmy YYYYYYY, wartość robót $$$$$
2/dla tego i tego o wartości tyle i tyle - oficjalny podwykonawca firmy YYYYYYY, wartość robót $$$$$
3/dla tego i tego o wartości tyle i tyle - oficjalny podwykonawca firmy ZZZZZZZ, wartość robót $$$$$

Jakość wykonanych prac bardzo dobra. wysoko oceniamy fachowość i rzetelność powyższych prac. itd itp


4/Wykonawca w wykazie robót budowlanych - wykonanie instalacji teletechnicznych oraz systemu monitorowania - wykazał robotę wykonaną w latach 01.05.2007- 20.10.2007 - tu nie ma zastrzeżeń. Wartość minimalna roboty musiała być nie mniejsza niż 50 tyś brutto. W wykazie Wykonawca wpisał wartość 4 000 000,00 zł. Jednak referencje wystawione 3 dni po zakończeniu robót brzmią tak:

Niniejszym udzielamy firmie XXXX zaświadczenia dotyczącego wykonywania instalacji elektrycznych i teletechnicznych na terenie osiedla domów wielorodzinnych znajdujących się xxxxxx

Zadanie obejmuje kompleksową dostawę oraz montaż urzadzeń wchodzacych w skład instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz systemów bezpieczeństwa ........
Prace do dnia dzisiejszego sa wykonywane starannie, fachowo i w wyznaczonych terminach. Dzięki profesjonalnej współpracy .......udaje się nam terminowo relizować postawione zadania.

5/ Formularz ofertowy, wartość netto 31 250,55 zł , VAT = 22% ,wartość brutto 38 124,67
słownie: trzydzieści osiem tysięcy sto dwadzieścia pięć złotych 67/100

- czyli brutto liczbowo powinno być - 38 125,67 ( 31 250,55 + 22%VAT) , no i słownie Wykonawca ma wpisane prawidłowo.....


z góry dzięki

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 03 lis 2010, 16:44

Ad1. - moim zdaniem uznać
Ad2. - skoro nie poświadczył "za zgodność", do uzupelnienia
Ad3. - wykonawca mógł przedstawić referencje wystawione przez generalnego wykonawcę
Ad4. - wyjaśnić, być może jest źle wpisane, gdyż wynika że zamówienie jest w trakcie realizacji
Ad5. - jak dla nie jest to omyłka rachunkowa

ODPOWIEDZ