Jak poprawić najniższą ofertę?
Wypełniając formularz cenowy (na dostawę leków) wykonwaca w ostatniej pozycji pominąl kolummnę ze stawką vat i kwotą stawki vat ,cena netto i brutto produktu była taka sama ,zamawiający to uznał jako bład rachunkowy i poprawił ofertę z art. 87.2.2. ,nie zmieniając ceny oferty poprawił cene netto i wpisał vat 8%. Wysokość stawki Vat nie budziła naszych wątpliwości ponieważ leki mają 8% vat. Poza tym była to najniższa oferta.
Drugi w kolejności oferent wniesiósł odwołanie ,zostało przyjęte ,w tej sprawie będzie postanowienie kio i wróci to do nas jak bumerang - trzeba na nowo przystąpić do oceny ofert. Co z tym fantem?
Proszę o pomoc ,pozdrawiam.
Drugi w kolejności oferent wniesiósł odwołanie ,zostało przyjęte ,w tej sprawie będzie postanowienie kio i wróci to do nas jak bumerang - trzeba na nowo przystąpić do oceny ofert. Co z tym fantem?
Proszę o pomoc ,pozdrawiam.
Dlatego taki błąd powinien moim zdaniem zostać potraktowany jako inna omyłka a nie rachunkowa, przecież netto i brutto była więc poprawienie błędu jako uzupełnienie stawki VAT na pewno nie kwalifikuje się do odrzucenia oferty, w samej ofercie nie powinno się nanosić żadnych zmian, o zmianach świadczą inne dok. jak pisma do wykonawców w spr. poprawienia omyłek, tak na dobrą sprawę to odwołanie czego dotyczy, że zamawiający dokonał przeliczenia kwoty netto?
Na przyszłość proszę jaśniej opisać temat, bo niepotrzebnie zajmuję się czas na to aby precyzować pytanie, skoro była podana kwota netto oraz brutto to nie ma żadnej omyki rachunkowe, jest tylko brak informacji w postaci VAT i jej kwoty, na tej podstawie z łatwością idzie obliczyć jaką stawkę zakładał wykonawcy czy to 8% czy 23%, poza tym Pzp określa, że oferta ma mieć cenę brutto i cenę oferta ma, a kwota VAT to ma małe znaczenie w tym kontekście.