Podpisanie umowy

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
agnieszka15
Posty: 52
Rejestracja: 26 paź 2011, 17:19

Post autor: agnieszka15 » 10 lis 2011, 15:24

Witam dnia 7 listopada 2011 r. zamieściłam ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego, i chyba powinniśmy podpisać już teraz umowę, na zadanie które realizowane będzie od stycznia do grudnia 2012?? Czy dobrze myślę??? Czy umowa musi być z datą 7 listopada, jak ogłoszenie o udzieleniu zamówienia??

Drugą kwestię mam dotyczącą 3 zadań w których wpłynęły oferty z taką samą ceną zrobiliśmy postępowanie dodatkowe złożone oferty były 9 listopada będę zamieszczać ogłoszenie o udzieleniu zamówienia i mam pytanie czy w ilości ofert mam podać ilość, która wpłynęła jako oferta dodatkowa?? czy od początku czyli 2 bo były 2 oferty z taką samą ceną, a w postępowaniu dodatkowym jeden z wykonawców złożył tylko ofertę a drugi nie?? Pozdrawiam

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 10 lis 2011, 15:49

Umowa musi być z datą 7.11 lub wcześniej np. 6.11 na pewno nie może być później tzn. po 7.11, to chyba logiczne.
Wpisujesz ilość ofert złożonych pierwotnie.

agnieszka15
Posty: 52
Rejestracja: 26 paź 2011, 17:19

Post autor: agnieszka15 » 10 lis 2011, 16:20

Czyli mogę się tutaj powołać na art. 94 ust.2 pkt 3 podpunkt a??? Ehh dopiero zaczynam przygodę z zamówieniami i chyba mi siwych włosów przez to przybędzie same stresy, ale dziękuje za poradę to forum jest super dopiero teraz zrozumiałam, że najpierw podpisujemy umowę a później dopiero ogłoszenie publikujemy :) dziękuje bardzo mam nadzieję, że uda mi się odkręcić te wszystkie rzeczy jeszcze Pozdrawiam

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 10 lis 2011, 18:40

No przecież nie możesz wysłać ogłoszenia gdzie deklarujesz o zaistniałej czynności która faktycznie miejsca nie miała, po drugie wyobrażasz sobie sytuację gdzie wysyłasz ogłoszenie a wykonawca nie podpisuje umowy! :)

darioberni
Posty: 53
Rejestracja: 31 lip 2011, 20:58

Post autor: darioberni » 15 lis 2011, 14:13

najpierw umowa, potem ogłoszenie.

Mariusz100
Posty: 30
Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47

Post autor: Mariusz100 » 15 lis 2011, 22:36

agnieszka15 pisze:Czyli mogę się tutaj powołać na art. 94 ust.2 pkt 3 podpunkt a???
Wiem, że juz parę dni minęło od zamieszczenia wątku, ale moją uwagę zwróciło powoływanie się na cytowany artykuł ustawy i nie wiem czy tutaj przypadkiem nie zostało pominięte zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, albo owe "ogłoszenie o zamówieniu" jest tym zawiadomieniem dopiero, bo jednak z jakiegoś powodu został wymieniony ten art. 94 ust. 2 pkt. 3a

ODPOWIEDZ