ogłoszenie o wynikach

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
takasobiejedna
Posty: 18
Rejestracja: 18 paź 2010, 9:49

Post autor: takasobiejedna » 30 paź 2010, 14:30

Nasza firma wygrała przetarg , obsługa obiektu - przychodna (państwowa)
Czy informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty powinna zostać umieszczona na stronie internetowej zamawiającego?
Ostatnio zmieniony 30 paź 2010, 14:33 przez takasobiejedna, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 30 paź 2010, 16:02

Oczywiście że tak.
Art. 92 ustawy Pzp.

takasobiejedna
Posty: 18
Rejestracja: 18 paź 2010, 9:49

Post autor: takasobiejedna » 30 paź 2010, 16:12

Rzeczywiście-serdecznie dziękuję :)

Mam jeszcze jedno pytanie do tej sprawy. Zamawiający poinformował nas o wygranym przetargu 29 X 2010 r. objąć obiekt w/g SWIZ mieliśmy 1 XI 2010. W zawiadomieniu o wygranym przetargu jest informacja że obiekt obejmujemy od 4 XI 2010. (Otwarcie ofert nastąpiło 22 X. 2010)
Na pytanie czy nie powinniśmy być o tym wcześniej poinformowani - odpowiedziano mi że zgodnie z ustawą: nie ma takiego obowiązku.

Jakie są terminy zawiadomienia wykonawcy?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 30 paź 2010, 16:34

Jeżeli chodzi o termin zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, od momentu otwarcia ofert, to faktycznie nie ma takiego terminu, zamawiający informuje wówczas kiedy skończy badać oferty, a bywa z tym różnie 2 dni, 5 dni, lub 2 tygodnie.

ODPOWIEDZ