Ogł. o udzieleniu zamówienia a unieważnienie postępowani

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
djtumek
Posty: 4
Rejestracja: 02 mar 2010, 14:08

Post autor: djtumek » 03 paź 2011, 13:05

Proszę o pomoc.
Czy w przypadku unieważnienia przetargu publicznego muszę wypisywać formularz "Ogłoszenie o udzielenie zamówienia" informację, że przetarg został unieważniony?

Czy tylko wystarczy taką informację podać na stronie internetowej przedsiębiorstwa i w siedzibie?

darioberni
Posty: 53
Rejestracja: 31 lip 2011, 20:58

Post autor: darioberni » 03 paź 2011, 14:30

wystarczy strona internetowa i w siedzibie zamawiającego

efigy007
Posty: 767
Rejestracja: 11 maja 2011, 10:47

Post autor: efigy007 » 03 paź 2011, 14:34

j.w.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 03 paź 2011, 17:47

Jeżeli nie chcecie to nawet nie trzeba na stronie i w siedzibie :)

ODPOWIEDZ