Nowy protokół do przetargu nieograniczonego

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 02 sie 2011, 13:09

1) pkt 3 A protokołu, kierownik zamawiajacego nie wykonuje czynności w postępowaniu i przekazuje je mnie, sporządza więc upoważnienie, ja będę podpisywała więc protokół jako osoba sporzadzająca ale czy będę mogła być jednocześnie członkiem komisji przetargowej? Co mogę wpisać w zakres czynności?
pkt 3 B protokołu czyli wpisuję tu członków komisji którzy wykonywali odpowiednie czynności zgadza się?

2) pkt 17 protokołu, o co chodzi z tymi czynnościami nowymi i powtórzonymi?

3) pkt 20 protokołu, co może być załącznikiem do protokołu?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 02 sie 2011, 17:08

1. Możesz
2. Czynności nowe lub powtórzone np. było odwołanie i trzeba było powtórzyć czynność, lub zorientowano się że wybrany wykonawca został wybrany niesłusznie, np podlegał wykluczeniu co wcześniej przeoczono i dokonano czynności nowej/powtórzonej, to takie ogólne przykłady.
3. praktycznie wszystko, SIWZ, zamieszczenie w BZP, BIP, T. ogłoszeń, zawiadomienia, informacje przekazywane wzajemnie (wykonawca-zamawiający), umowa, ogłoszenie o wyborze oferty plus dowody zamieszczenia na BIP, itp.

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 04 sie 2011, 8:37

W postępowaniu przetargu nieograniczonego na kwotę mniejszą niż 90 000 wypełniam właśnie ten nowy protokół do przetargu nieograniczonego czy też protokół o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach (druk ZP- 2)?

Z góry dziękuję za pomoc:)

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 04 sie 2011, 11:04

ewazse pisze:W postępowaniu przetargu nieograniczonego na kwotę mniejszą niż 90 000 wypełniam właśnie ten nowy protokół do przetargu nieograniczonego czy też protokół o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach (druk ZP- 2)?

Z góry dziękuję za pomoc:)
od grudnia 2010r. nie ma druku ZP-2,
wypełniasz druk ZP-PN

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 04 sie 2011, 11:47

A czy do tego protokołu potrzebne są załączniki od ZP 12 do ZP-23. Wydaje mi się, że one już są nie obowiązują, ale wolę się upewnić. A czy jeśli wypełnię te załączniki to będzi błądnie przeprowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego?
Ostatnio zmieniony 05 sie 2011, 8:56 przez ewazse, łącznie zmieniany 1 raz.

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 05 sie 2011, 9:09

ewazse pisze:A czy do tego protokołu potrzebne są załączniki od ZP 12 do ZP-23. Wydaje mi się, że one już są nie obowiązują, ale wolę się upewnić. A czy jeśli wypełnię te załączniki to będzi błądnie przeprowadzone postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego?
tych druków tez nie ma od 12.2010,
tylko ZP-PN, tu są wszystkie informacje zawarte w starych ZP,
jesli wypełnisz stare ZP, to pewnie najbliższa kontrola się doczepi

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 09 sie 2011, 10:48

Wartość zamówienia będzie ustalał gł ksiegowy i dyrektor jednostki, nie są oni członkami komisji przetargowej, a czy muszą wypełniać oświadczenie na druku zp-1? Czy wystarczy, że wpiszę ich tylko w części 3B?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 09 sie 2011, 11:42

Zp-1 w tym przypadku tych osób nie dotyczy, wpisać w pkt. 3B.

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 09 sie 2011, 13:32

Jeśli nie miały miejsca żadne odwołania to czy w pkt 16 protokołu zaznaczam coś czy pozostawiam tak po prostu? Bo skoro są tam takie kwadraciki to może wypadałoby zaznaczyc, że wykonawca nie poinformował zamawiajacego o czynności bezprawnie podjętej lub zaniechanej oraz nie wniesiono odwołania. Jak myslicie?

Braun
Posty: 168
Rejestracja: 17 cze 2009, 9:40

Post autor: Braun » 09 sie 2011, 13:37

ewazse pisze:Jeśli nie miały miejsca żadne odwołania to czy w pkt 16 protokołu zaznaczam coś czy pozostawiam tak po prostu? Bo skoro są tam takie kwadraciki to może wypadałoby zaznaczyc, że wykonawca nie poinformował zamawiajacego o czynności bezprawnie podjętej lub zaniechanej oraz nie wniesiono odwołania. Jak myslicie?
ja zostawiam niewypełnione
Ostatnio zmieniony 09 sie 2011, 13:38 przez Braun, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 09 sie 2011, 19:25

Osobiście zaznaczam "x" że wykonawca nie poinformował zamawiajacego o czynności bezprawnie podjętej lub zaniechanej oraz nie wniesiono odwołania.

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 26 sie 2011, 8:53

Mam pytanie.... Bo okazało się, że mam przeprowadzać przetarg na roboty budowlane i dokumentację taką jak swiz i załączniki, kosztorys, ogłoszenie mam już zrobione. Dokumentacja została nam przekazana, od innej jednostki pod którą podlegamy.... Ico mam teraz wpisać w protokole w części 3B osoby wykonujące czynnosci związane z postępowaniem? Oczywiście komisja przetargowa w mojej jdnostce zostanie powołana.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 26 sie 2011, 13:09

Jak co masz wpisać, osoby które faktycznie tych czynności dokonały.

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 13 wrz 2011, 11:03

Kierownik zamawiającego jest osobą do kontaktowania się oraz zamieszcza dokumenty na stronie internetowej. Czyli w protokole w części 3A pkt.1 zaznaczam, że kierownik wykonuje czynności w postępowaniu tak?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 13 wrz 2011, 11:52

Nawet nie chodzi o to że zamieszcza informację, przecież kierownik zatwierdza całą procedurę czyż nie? :)

ODPOWIEDZ