Nowy protokół do przetargu nieograniczonego

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 13 wrz 2011, 12:10

Masz rację;) ja się też trochę wzorowałam na moich poprzednikach którzy przeprowadzali przetarg i nigdy nie mieli oświadczenia kierownika.

A jakie załączniki wpisać do protokołu w pkt. 20?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 13 wrz 2011, 13:13

Oj, brak oświadczenia Kierownika to duży błąd, jakie załączniki, praktycznie wszystko co w postępowaniu, np:
1. Zarządzeni w sprawie powołania stałej komisji przetargowej
2. Powołanie Komisji Przetargowej
3. Ustalenie szacunkowej wartości zamówienia.
4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
5. Ogłoszenie o zamówieniu + potwierdzenie zamieszczenia w BZP, na tablicy ogłoszeń
Zamawiającego i stronie internetowej Zamawiającego (BIP).
6. Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
7. Zapytanie do SIWZ
8. Odpowiedź na zapytanie z dnia
9. Oświadczenie z art. 17 ust 2 Pzp Kierownika Zamawiającego oraz członków
Komisji Przetargowej, (druk ZP-1),
10. Informacja z sesji otwarcia ofert,
11. Lista obecności osób obecnych na otwarciu ofert,
12. Oferty Wykonawców:
itd.

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 13 wrz 2011, 14:54

Ja jeszcze mam dodatkowo umowę z członkiem komisji przetargowej który nie jest naszym pracownikiem czyli to też będę musiała wpisać jako załącznik tak?
A kosztorys na podstawie, którego jest ustalona wartość zamówienia też jest załącznikiem tak?

Oj to będzie trochę pisania z tym:)
Bardzo dziękuję za pomoc:)

ewazse
Posty: 74
Rejestracja: 02 sie 2011, 12:44

Post autor: ewazse » 23 wrz 2011, 13:53

1. Mamy rozbieżności w zdjęciu ogłoszenia ponieważ u nas ogłoszenie zdjęliśmy 23.09 w innej jednostce w której wisiało zdjęto je 22.09 i mamy taką adnotację na nim, w związku z tym jaką datę wpisać w protokole do PN? Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty wywiesliśmy i rozesłaliśmy 23.09.

2. Jaką wartość zamówienia wpisuję w protokole w części 2 pkt. 2? Ustaloną wartość na podstawie kosztorysu inwestorskiego czy kwotę wynikającą z kont księgowych, którą podaliśmy na otwarciu ofert.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 23 wrz 2011, 15:37

Ogłoszenie musi być zamieszczone do czasu otwarcia ofert, a więc jeżeli 22.09 było już po otwarciu to błędu nie ma w protokole można wpisać obie daty z zaznaczeniem gdzie jakie ogłoszenie było zamieszczone.
2. Wartość z kosztorysu inwestorskiego.

ODPOWIEDZ