Nowy protokół z postępowania

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
Iga
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2010, 18:41

Post autor: Iga » 15 lis 2010, 17:06

Witam.
Na stronie uzp dostepnę sa nowe wzory protokołow. Z tego co zrozumiałam dla kazdego postepowania jest osobny protokól, a zalaczników został tylko druk zp-11??

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 lis 2010, 17:37

Tak dokładnie, ale będzie jazda jak zacznie się wypełnianie :)

Iga
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2010, 18:41

Post autor: Iga » 15 lis 2010, 17:43

Dokładnie....w przetargu np na wyroby medyczne bedziemy mieli 70 zadań a ofert zawsze naplywa ok 30 .....nie wiem gdzie to zmieszczę!

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 lis 2010, 17:47

Niestety nowy protokół będzie gorszy od dotychczsowego, zamiast ułatwić będzie znacznie więcej pracy.

Wekwertynk
Posty: 27
Rejestracja: 18 cze 2010, 13:23

Post autor: Wekwertynk » 16 lis 2010, 11:43

to nie będzie już pozostałych załaczników typu Zp-12, 17,20 itp ? Specjalnie nie przyglądałam się tym protokołom, ale wyglądaja nieciekawie ... cóż zrobić to tylko Polska :)

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 16 lis 2010, 12:34

Nie będzie.

Iga
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2010, 18:41

Post autor: Iga » 18 lis 2010, 17:33

Rozporządzenie nie zostało jeszcze opublikowane,prawda?? Od publikacji w Dz.U. musi minać 14 dni. Wiec nowy protokól jeszcze nie obowiazuje.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 18 lis 2010, 18:06

Jeszcze nie.

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 20 gru 2010, 14:38

mamy więc nowy protokół ,czy ktoś już go wypełniał?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 20 gru 2010, 14:51

Heh, próbujemy :)

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 20 gru 2010, 15:01

..prawie dobrze idzie tylko:czy jest tam podpis kierownika zamawiającego czy tylko imie i nazwisko zamawiającego?brakuje mi

ODPOWIEDZ