Istotna zmiana w SIWZ a brak ogłoszenia o zmianie na BZP
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47
Witajcie
Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc, gdyż w ogłoszonym postępowaniu (dostawy) w trybie przetargu nieograniczonego robiłem zmianę SIWZ, w tym zmianę terminu składania ofert, co jest również zawarte w opublikowanym ogłoszeniu na BZP. Niestety robiąc zmianę zapomniałem z pośpiechu zrobic ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na BZP. Bo modyfikację SIWZ umieściłem na stronie internetowej w piątek 11.03.2011, ale wiem, że to mi nic nie daje....Dziś dopiero zauważyłem ten błąd, a termin składania ofert upływa 21.03.2011. Będę bardzo wdzięczny za podsunięcie jakiegos rozsądnego rozwiązania, bo powiem szczerze mam pustkę w głowie.
Dodam jeszcze, że dziś właśnie chciałem zrobic kolejną modyfikację SIWZ, w tym przesunąc znowu termin składania ofert, ale się wstrzymałem po wykryciu tego błędu. Modyfikacje SIWZ nie były spowodowane pytaniami potencjalnych oferentów i nikt osobiście SIWZ nie pobierał, jeśli to by coś pomogło w rozwiązaniu problemu.
Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc, gdyż w ogłoszonym postępowaniu (dostawy) w trybie przetargu nieograniczonego robiłem zmianę SIWZ, w tym zmianę terminu składania ofert, co jest również zawarte w opublikowanym ogłoszeniu na BZP. Niestety robiąc zmianę zapomniałem z pośpiechu zrobic ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na BZP. Bo modyfikację SIWZ umieściłem na stronie internetowej w piątek 11.03.2011, ale wiem, że to mi nic nie daje....Dziś dopiero zauważyłem ten błąd, a termin składania ofert upływa 21.03.2011. Będę bardzo wdzięczny za podsunięcie jakiegos rozsądnego rozwiązania, bo powiem szczerze mam pustkę w głowie.
Dodam jeszcze, że dziś właśnie chciałem zrobic kolejną modyfikację SIWZ, w tym przesunąc znowu termin składania ofert, ale się wstrzymałem po wykryciu tego błędu. Modyfikacje SIWZ nie były spowodowane pytaniami potencjalnych oferentów i nikt osobiście SIWZ nie pobierał, jeśli to by coś pomogło w rozwiązaniu problemu.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, 17:51 przez Mariusz100, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47
Januszu a jeszcze jedno pytanie w związku z opcją nr 2. Bo teraz jeśli jutro zrobię ogłoszenie o zmianie i od razu tą drugą opcję to może miec tu zastosowanie poniższy artykuł do tej pierwszej zmiany?? chociaż wydaje mi się to nielogiczne, żeby ktoś sie odwoływał co do tej pierwszej zmiany kiedy jest druha i poprawnie ogłoszona.
Art. 182. ust. 2 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
Art. 182. ust. 2 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47