Istotna zmiana w SIWZ a brak ogłoszenia o zmianie na BZP

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
Mariusz100
Posty: 30
Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47

Post autor: Mariusz100 » 15 mar 2011, 17:47

Witajcie

Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc, gdyż w ogłoszonym postępowaniu (dostawy) w trybie przetargu nieograniczonego robiłem zmianę SIWZ, w tym zmianę terminu składania ofert, co jest również zawarte w opublikowanym ogłoszeniu na BZP. Niestety robiąc zmianę zapomniałem z pośpiechu zrobic ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na BZP. Bo modyfikację SIWZ umieściłem na stronie internetowej w piątek 11.03.2011, ale wiem, że to mi nic nie daje....Dziś dopiero zauważyłem ten błąd, a termin składania ofert upływa 21.03.2011. Będę bardzo wdzięczny za podsunięcie jakiegos rozsądnego rozwiązania, bo powiem szczerze mam pustkę w głowie.
Dodam jeszcze, że dziś właśnie chciałem zrobic kolejną modyfikację SIWZ, w tym przesunąc znowu termin składania ofert, ale się wstrzymałem po wykryciu tego błędu. Modyfikacje SIWZ nie były spowodowane pytaniami potencjalnych oferentów i nikt osobiście SIWZ nie pobierał, jeśli to by coś pomogło w rozwiązaniu problemu.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2011, 17:51 przez Mariusz100, łącznie zmieniany 1 raz.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 mar 2011, 19:02

Więc jest jeszcze czas, zmienić ogłoszenie o zamówieniu jak najszybciej.

Mariusz100
Posty: 30
Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47

Post autor: Mariusz100 » 15 mar 2011, 19:34

ale to sugerujesz nic nie robic tylko po prostu wprowadzic ta druga zmiane SIWZ i zmiane ogłoszenia czy mimo to najpierw zrobic zmiane ogloszenia pod kątem tej pierwszej zmiany a pozniej dopiero rozpoczac procedure drugiej zmiany SIWZ??

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 mar 2011, 19:41

Opcja nr.2

Mariusz100
Posty: 30
Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47

Post autor: Mariusz100 » 15 mar 2011, 20:24

Januszu a jeszcze jedno pytanie w związku z opcją nr 2. Bo teraz jeśli jutro zrobię ogłoszenie o zmianie i od razu tą drugą opcję to może miec tu zastosowanie poniższy artykuł do tej pierwszej zmiany?? chociaż wydaje mi się to nielogiczne, żeby ktoś sie odwoływał co do tej pierwszej zmiany kiedy jest druha i poprawnie ogłoszona.

Art. 182. ust. 2 Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie:
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 mar 2011, 20:50

Spokojnie, lepiej coś poprawić niż zostawić bez echa, tym bardziej że jest jeszcze czas na składanie ofert.

Mariusz100
Posty: 30
Rejestracja: 09 sty 2011, 21:47

Post autor: Mariusz100 » 15 mar 2011, 21:17

Masz podejście jak pan Pawlak u którego ostatnio byłem na szkoleniu :) dośc radykalne ma podejscie do niektorych spraw i przy tym jest taki spokojny, zeby ie powiedziec wyluzowany :)
Dzięki wielkie za radę

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 mar 2011, 21:30

Czasami tak trzeba bo inaczej człowiek by zwariował ;)

almarta
Posty: 255
Rejestracja: 25 cze 2010, 8:39

Post autor: almarta » 15 wrz 2011, 7:42

witam

miałam dokonać wyboru oferty i....okazało się że nie zamieściłam ogłoszenia o zmianie terminu otwarcia w UZP tylko na stronie.czy coś można jeszcze zdziałać oprócz unieważnienia?........z art.93 ust.1 pkt.7?

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 15 wrz 2011, 9:13

Hmm, troszeczkę kiepsko to widzę, jak coś wymyślę to napiszę :) (o ile da się coś zrobić)

ODPOWIEDZ