Gwarancja na sprzęt komputerowy.

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
SzymonG1
Posty: 2
Rejestracja: 21 cze 2013, 21:54

Post autor: SzymonG1 » 21 cze 2013, 22:12

Witam
Mam pytanie dotyczące gwarancji przy zamówieniu publicznym.
Sprawa wygląda następująco, przykładowo, Zamawiający wymaga gwarancji na dany przedmiot przez okres 36 miesięcy od dostawy towaru, natomiast producent daje na sprzęt gwarancje przez 24 miesiące. Sklep w którym kupuje sprzęt daje mi gwarancje producenta na okres 24 miesięcy + możliwość rozszerzenia od 2 do 5 lat, lecz ta gwarancja jest liczona od daty zakupu przedmiotu i wystawienia faktury.
I tu jest mój problem bo ja jako zamawiający towar ze sklepu, dostaje gwarancje z dniem zakupu, towar "idzie" zwykle 1-2dni, więc nie mogę udzielić gwarancji na sprzęt w dniu odbioru przez zamawiającego bo gwarancja będzie niepełna.
Proszę o pomoc jak najlepiej rozwiązać tą sprawę, czy ja mogę udzielić swojej gwarancji na te dwa dni, żeby dopełnić gwarancje do tych 36 miesięcy ??
Z góry dziękuje za pomoc.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 23 cze 2013, 11:39

To Ty jako wykonawca masz udzielić gwarancji, niezależnie od tego z jakiego źródła zaopatrzasz się w sprzęt i jaki okres gwarancji dostajesz.

SzymonG1
Posty: 2
Rejestracja: 21 cze 2013, 21:54

Post autor: SzymonG1 » 23 cze 2013, 20:02

Czyli zamawiający nie liczy na gwarancje producenta, tylko na gwarancje z mojej strony ?
Przykładowo dostaje na sprzęt gwarancje podbitą przez serwis na 24 miesiące + wykupione ubezpieczenie na okres 12 miesięcy a zamawiający żąda gwarancji na okres 36miesięcy i co dalej ? Daje tą kartę gwarancyjna zamawiającemu, czy zamawiający przy ewentualnej usterce kontaktuje się wtedy ze mną i ja załatwiam wszystkie sprawy z tym związane ?

ODPOWIEDZ