Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
-
quakeslu
- Posty: 54
- Rejestracja: 25 lut 2014, 14:28
Post
autor: quakeslu » 16 paź 2015, 9:26
Witam
Przeprowadzamy u nas postępowanie przetargowe (3-9) na materiały biurowe 200 tyś zł.
Natomiast na tonery (materiały eksploatacyjne) do drukarek za 50 tyś zł rozeznanie rynku (4-
.
Uważam że jest to zgodne z Art. 34. 1. ustawy Pzp- podstawą ustalenia wartości zamówienia na dostawy powtarzające się okresowo jest łączna wartość zamówień tego samego rodzaju. A więc nożyczki, zszywacze, spinacze, zszywki, pinezki, dziurkacze to inny rodzaj zamówienia niż tusze i tonery.
Czy jest to celowe dzielenia zamówienia?
quakeslu
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 16 paź 2015, 12:55
Można udzielić osobnych zamówień na tusze i tonery i osobnych na materiały biurowe, nie łącząc ich wartości.
Janusz
-
quakeslu
- Posty: 54
- Rejestracja: 25 lut 2014, 14:28
Post
autor: quakeslu » 16 paź 2015, 13:13
Pytam ponieważ Pani na szkoleniu poinformowała nas że robimy źle i pierwsza kontrola(które również ona przeprowadza) wyłapie to domniemane dzielenia zamówienia na materiały biurowe ponieważ jej zdaniem np. nożyczki i tonery są materiałami biurowymi i mogła by je dostarczyć jedna firma.
quakeslu
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 16 paź 2015, 13:52
To trzeba się zapytać czy biurko i szafa w biurze też jest materiałem biurowym ?
Janusz