Witam
Czy powinno się zsumować wartości oraz przeprowadzić jedno postępowanie wspólne na:
1) Materiały biurowe
2) Tusze, tonery, bębny, folie
3) Druki
??
Ostatnio na szkoleniu Pani powiedziała (dała przykład), że jeżeli daną rzecz można kupić w jednym sklepie to powinno się to traktować jako całość.
Ja osobiście bym się z tym nie zgodził i nie sugerował ponieważ np. w REALU można kupić wszystko czyli powinniśmy zsumować wartości i robić jedno postępowanie np.
1) Materiały Biurowe
2) Higieniczne
3) Sprzęt RTV
4) Komputery
5) Spożywkę
6) Druki
itp.
A aż takie sumowanie było by ograniczeniem konkurencyjności. Wiadomo że nie każdy sklep papierniczy sprzedaje również środki higieniczne a hipermarkety tak.
Dzielenie zamówienia
Troszkę to dziwne bo jak przeglądam ogłoszenia przetargowe (innych firm) to większość postępowań o ile nie wszystkie są podzielone czyli wszyscy robią źle?? Nie spotkałem się z postępowaniem gdzie były połączone np. nożyczki, zszywacze i tonery.
Pozwolę sobie jeszcze zauważyć, że kiedyś mi Pan inaczej odpisał (żeby nie łączyć)
https://przetargi.info.pl/dzielenie_ ... -5820.html
Pozwolę sobie jeszcze zauważyć, że kiedyś mi Pan inaczej odpisał (żeby nie łączyć)
https://przetargi.info.pl/dzielenie_ ... -5820.html
Ostatnio zmieniony 02 lis 2016, 12:07 przez quakeslu, łącznie zmieniany 1 raz.