Dzielenie zamówienia

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
quakeslu
Posty: 54
Rejestracja: 25 lut 2014, 14:28

Post autor: quakeslu » 02 lis 2016, 9:32

Witam
Czy powinno się zsumować wartości oraz przeprowadzić jedno postępowanie wspólne na:
1) Materiały biurowe
2) Tusze, tonery, bębny, folie
3) Druki
??

Ostatnio na szkoleniu Pani powiedziała (dała przykład), że jeżeli daną rzecz można kupić w jednym sklepie to powinno się to traktować jako całość.

Ja osobiście bym się z tym nie zgodził i nie sugerował ponieważ np. w REALU można kupić wszystko czyli powinniśmy zsumować wartości i robić jedno postępowanie np.
1) Materiały Biurowe
2) Higieniczne
3) Sprzęt RTV
4) Komputery
5) Spożywkę
6) Druki
itp.
A aż takie sumowanie było by ograniczeniem konkurencyjności. Wiadomo że nie każdy sklep papierniczy sprzedaje również środki higieniczne a hipermarkety tak.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 02 lis 2016, 11:01

Jestem podobnego zdania jak szkolący.

ulotne
Posty: 305
Rejestracja: 07 lip 2010, 15:03

Post autor: ulotne » 02 lis 2016, 11:17

Tez jestem za

quakeslu
Posty: 54
Rejestracja: 25 lut 2014, 14:28

Post autor: quakeslu » 02 lis 2016, 11:41

Troszkę to dziwne bo jak przeglądam ogłoszenia przetargowe (innych firm) to większość postępowań o ile nie wszystkie są podzielone czyli wszyscy robią źle?? Nie spotkałem się z postępowaniem gdzie były połączone np. nożyczki, zszywacze i tonery.

Pozwolę sobie jeszcze zauważyć, że kiedyś mi Pan inaczej odpisał (żeby nie łączyć)
https://przetargi.info.pl/dzielenie_ ... -5820.html
Ostatnio zmieniony 02 lis 2016, 12:07 przez quakeslu, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ