dzielenie

Tutaj można umieszczać wszelkie tematy związane z przetargami i zamówieniami publicznymi - inne spojrzenie na przetargi.
piotrowski1980
Posty: 6
Rejestracja: 02 paź 2007, 11:47

Post autor: piotrowski1980 » 10 cze 2011, 9:24

Witam, mam pytanie czy mogę podzielić zamówienie w ten sposób, omijając stosowanie ustawy?
1 zakup systemowego sprzętu nagłaśniającego w tym;skrzynia transportowa na mikser,zestawy głośnikowe,profesjonalny odtwarzacz CD/MD,ODTWARZACZ DVD Z TWARDYM DYSKIEM,mikser analogowy,statywy mikrofonowe, wideoprojektor kwota razem26,800brutto

2.zakup systemowego sprzętu oświetleniowego w tym;
reflektory,żarówki,regulatory kwota razem15000brutto

3zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych w tym; netbooki,drukarki,kserokopiarka wartość razem 34800 brutto

4 zakup sprzętu multimedialnego w tym;telewizor,aparat fotograficzny,obiektyw szerokokątny do kamery wartość 12900brutto.
Jeżeli źle robię proszę o podpowiedź, jak to zrobić, jak to posegregować żeby nie mieć problemów. Może głupie pytania, ale się dopiero uczę, a nie znam osób które by mnie w temat pzp odpowiednio wprowadziły.

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 10 cze 2011, 10:16

Na upartego podział dozwolony, ale osobiście bym nie ryzykował, proponuję jedno postępowanie z możliwością składania ofert częściowych.

piotrowski1980
Posty: 6
Rejestracja: 02 paź 2007, 11:47

Post autor: piotrowski1980 » 10 cze 2011, 11:07

Osobiście bym podzielił i zakupił normalnie, robiąc przetarg możemy nie dostać tego co oczekujemy,a czas ucieka, a ja w sumie jestem bez precyzyjnej i konkretnej popartej art. odpowiedzi.

lex
Posty: 459
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Post autor: lex » 10 cze 2011, 11:11

Również bym puścił w jednym postępowaniu, a można dostać sprzęt jaki się chcę wystarczy trochę się przyłożyć

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 10 cze 2011, 11:53

Czasami więcej nerwów kosztuje zastanawianie się czy dobrze robię że dzielę zamówienie, niżeli sporządzenie całej procedury zgodnej z Pzp.

piotrowski1980
Posty: 6
Rejestracja: 02 paź 2007, 11:47

Post autor: piotrowski1980 » 10 cze 2011, 11:56

Ja jestem laikiem w tych procedurach stąd mój problem, uczę się przyglądając fora i strony, nigdy nikt mi nie pokazywał co i jak się robi oraz nie kończyłem żadnej szkoły w tym kierunku :). A babola w tej dziedzinie można bardzo szybko walnąć

lex
Posty: 459
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Post autor: lex » 10 cze 2011, 12:19

Tutaj potrzeba jest wiedza informatyczna szeroko pojęta, jeśli takiej nie masz to spróbuj dogadać się z waszym informatykiem, specem np z kina co do systemu oświetlenia, nagłośnienia niech pomogą

piotrowski1980
Posty: 6
Rejestracja: 02 paź 2007, 11:47

Post autor: piotrowski1980 » 10 cze 2011, 12:54

Zakupiony sprzęt ma być wykorzystywany w obiektach należących do teatru, przy spektaklach oraz w administracji i warsztatach teatralnych, kwoty które podałem mogą ulec zmianie tzn. na mniejsze, kwoty zostały pogrupowane + - do wniosku który składaliśmy

lex
Posty: 459
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Post autor: lex » 10 cze 2011, 13:33

Wiec z tego co widzę nie możesz poprosić praktyków o pomoc, więc pozostaje tylko badanie rynku trochę Ci to zajmie i oszacowanie danego zamówienia i zrobienie jednego postępowania tak jak pisał Janusz częściowego

piotrowski1980
Posty: 6
Rejestracja: 02 paź 2007, 11:47

Post autor: piotrowski1980 » 10 cze 2011, 15:07

Wstępnie wyliczone;
5 laptopów 12300zł
1kserokopiarka14500zł
oprogramowanie do laptopów7000
2 zestawy głośnikowe4800zł
skrzynia transportowa700zł
odtwarzacz cd/md3200zł
odtwarzacz dvd1100
mikser analogowy2400zł
8 statywów mikrofonowych1600zł
2drukarki1000zł
aparat fot.3000zl
obiektyw6890
telewizor3000zł
wideoprojektor13000zł
reflektory,żarówki15000
tak by to wyglądało cenowo w promocji
i czy to dostanę u jednego dostawcy?czy robić jeden przetarg, hmm

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 10 cze 2011, 17:04

Panie Piotrowski, nie kombinuj, zrób postępowanie ;)

lex
Posty: 459
Rejestracja: 23 mar 2010, 12:49

Post autor: lex » 12 cze 2011, 21:23

Możesz zrobić w jednym postępowaniu, ale postępowaniu :)

piotrowski1980
Posty: 6
Rejestracja: 02 paź 2007, 11:47

Post autor: piotrowski1980 » 13 cze 2011, 10:14

A czy macie może linka do podobnego wzorcowego postępowania? :)

ODPOWIEDZ