braki w kosztorysie

Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
daniel1979
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2011, 14:19

Post autor: daniel1979 » 14 lut 2011, 10:10

Mam jeszcze pytanie odnośnie warunku usunięcia wad i usterek w umowie mamy zapis że termin na usunięcie jest dwa dni firmy wpisywały różnie raz siedem raz 14 zaś firma którą chcemy wybrać ( po odrzuceniu najtańszej, która ma braki w kosztorysie ) wpisała 2 dni jak chcieliśmy czy od pozostałych firm mam żądać wyjaśnień związanych z tym zapisem w ich dokumencie gwarancyjnym, pomimo że te firmy i tak są droższe i nie mieszczą się w pieniążkach które zabezpieczył na wykonanie zadania Zamawiający.
Pozdrawiam i Dziękuję.

daniel1979
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2011, 14:19

Post autor: daniel1979 » 14 lut 2011, 11:12

Kryterium oceny była 100%, także dokument gwarancyjny był dodatkiem do SIWZ.
Pozdrawiam i proszę jeszcze w tym temacie o pomoc serdecznie dziękuję i pozdrawiam???

daniel1979
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2011, 14:19

Post autor: daniel1979 » 14 lut 2011, 11:18

Kryterium oceny ofert była 100 % cena

daniel1979
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2011, 14:19

Post autor: daniel1979 » 14 lut 2011, 11:25

Panie Januszu jeszcze raz bardzo proszę o pomoc....
Pozdrawiam i Dziekuję

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 14 lut 2011, 11:26

Czyli wymogiem na usunięcie wad i usterek były 2 dni, a wymóg ten był postawiony w SIWZ tak?

daniel1979
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2011, 14:19

Post autor: daniel1979 » 14 lut 2011, 11:31

Był zapisany w projekcie umowy...zaś w dokumencie gwarancyjnym mieli wolne pole i musieli to uzupełnić (dokument gwarancyjny był załącznikiem do SIWZ)....

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 14 lut 2011, 11:46

Osobiście bym poprawił jako inną omyłkę, dot. wszystkich ofert gdzie są rozbieżności.

daniel1979
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2011, 14:19

Post autor: daniel1979 » 14 lut 2011, 11:49

Przepraszam Panie Januszu że takie pytania zadaje ale jestem nowy przetargach!!!
Panie Januszu czyli powinienem poprawić informując o tym wszystkich zainteresowanych na piśmie, tak?
Dziękuję i jeszcze raz przepraszam..
Pozdrawiam

Janusz
Posty: 6563
Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32

Post autor: Janusz » 14 lut 2011, 12:59

Przykładowy wzór - zawiadomienia o stwierdzonych omyłkach :)

Numer sprawy
Miejscowość, 2011-02-09

Nazwa wykonawcy
Ulica
Kod, Miejscowość

ZAWIADOMIENIE O STWIERDZONYCH OMYŁKACH

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: Numer sprawy. Nazwa zadania: Nazwa zadania

Na mocy art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Zamawiający zawiadamia o dokonaniu następujących poprawek w Państwa ofercie:

[x] Oczywiste omyłki pisarskie polegające na:
Lista omyłek pisarskich

[x] Oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem ich konsekwencji polegające na:
Lista omyłek rachunkowych

[x] Omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty:
Lista omyłek polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją

Jeżeli wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7 Prawa zamówień publicznych.

daniel1979
Posty: 12
Rejestracja: 11 lut 2011, 14:19

Post autor: daniel1979 » 14 lut 2011, 13:44

Dziękuje Panie Januszu i pozdrawiam serdecznie

ODPOWIEDZ