Forum zamawiających. Udzielanie zamówień publicznych i problemy z tym związane - porady prawne.
-
umberto
- Posty: 62
- Rejestracja: 16 lis 2011, 18:02
Post
autor: umberto » 22 mar 2013, 9:20
Witam
Proszę o podpowiedz co mam zrobić, w postępowaniu wpłynęły dwie oferty w toku badania i zsumowania formularza z cenami kwota którą podał wykonawca nie zgadza się z kwotą która nam wyszła (chodzi o sumę brutto). Czy mam poprawić i potraktować jaką pomyłkę. Proszę o podpowiedz jak to robi się czy informuję wykonawców itd niestety nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak to ugryźć
.
umberto
-
Janusz
- Posty: 6563
- Rejestracja: 11 lut 2008, 21:32
Post
autor: Janusz » 22 mar 2013, 11:05
Opisano to w art87 ustawy Pzp
Janusz
-
umberto
- Posty: 62
- Rejestracja: 16 lis 2011, 18:02
Post
autor: umberto » 22 mar 2013, 11:38
chodzi mi bardziej o czynności nie wiem czy dobrze rozumuję:
1. poprawiam sumę brutto na właściwą stawiam parafkę
2. informuję wykonawcę że na podstawie art 87.2.2 poprawiłem
3 dokonuję wyboru podając już właściwą wartość brutto oferty.
czy tak to wygląda
umberto
-
umberto
- Posty: 62
- Rejestracja: 16 lis 2011, 18:02
Post
autor: umberto » 22 mar 2013, 14:37
dziękuję za odpowiedz
umberto