Witam.
Kupowaliśmy w tym roku art. biurowe poza ustawą, do 14 tyś euro. W zeszłym roku wydaliśmy mniej niż 14 tyś jednak w tym roku zbliżamy się do tej granicy. Czy mozna w takiej sytuacji wszcząć teraz postępowanie na dostawę art biurowych? Czy można zastosować tryb zapytania o cenę?
art. biurowe
Witam prowadzę bardzo dużą firmę i często muszę zaopatrywać ją w różnego typu artykuły biurowe. Mógłby mi ktoś wyjaśnić czym dokładnie jest tryb ZOC i czy można dzięki niemu nieco zaoszczędzić.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 15:42 przez Slawko96, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapytanie o cenę to tryb udzielania zamówienia, w którym zamawiający kieruje pytanie o cenę do wybranych przez siebie wykonawców i zaprasza ich do składania ofert (art. 69).
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. (art.70).
Podstawowe pytanie to czy Twoja duża firma w ogóle jest zobowiązana do stosowania ustawy. Pewnie nie.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. (art.70).
Podstawowe pytanie to czy Twoja duża firma w ogóle jest zobowiązana do stosowania ustawy. Pewnie nie.
taka moja dygresjaSlawko96 pisze:Witam prowadzę bardzo dużą firmę i często muszę zaopatrywać ją w różnego typu artykuły biurowe. Mógłby mi ktoś wyjaśnić czym dokładnie jest tryb ZOC i czy można dzięki niemu nieco zaoszczędzić.
ja jakoś nie mam ochoty odpowiadać na takie pytanie
osoba prowadząca dużą firmę i brak totalnej znajomości tematu w połączeniu z ortografią jak dla mnie wydaje się być ukrytą reklamą wspomnianej platformy o której więcej tu napisano niż w temacie.
Szkoda wysiłków.